Archiwa kategorii: Porady

Ostatnio pobrałem plik w .pdf i niestety skanowany obraz był odwrócony o 90 st. Przeszukałem wszystkie opcje Acrobat reader’a i niestety nie znalazłem żadnej opcji która odwraca w dowolny sposób obraz. Po przeszukaniu kilka stron znalazłem prosty, darmowy program który…

Czytaj dalej

Co to jest favicon? Favicon to niewielka ikona w postaci pliku graficznego o rozmiarach 16x16px. Pojawia się w zakładkach ulubione oraz na polu adresowym przeglądarki. Dzięki faviconie odróżnimy naszą stronę wśród standardowych icon stron i zwrócimy uwagę internautów. Jak stworzyć favicon?…

Czytaj dalej

Każdy kto próbował zrobić screena jakiegoś fragmentu filmu w WMP (windows media player) przekonał się, że to nie jest taka prosta sprawa… Gdy zatrzymujemy film i naciskamy przycisk Print Scrn niestety zapisuje się nam czarny ekran. Całe szczęście można zrobić…

Czytaj dalej

Ostatnio bawiłem się trochę z flashem i natrafiłem na fajny filmik. Jeżeli używasz flasha i chcesz podpiąć xml’a to myślę, że ten filmik znaleziony na yt powinien być w twoim kanonie. Film autorstwa tinkur’a. Bardzo dużo przykładów oraz poradników można…

Czytaj dalej

Polecam ten oto podręcznik dostępny pod tym linkiem podrecznik.pdf. Jest to oficjalny podręcznik google w języku polskim. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron polecam także blog mkane.

Sam borykalem sie z ww. problemem. Zainstalowwalem nowa plyte glowna w komputerze i po odpaleniu o bledach poinformowal mnie ‚niebieski ekran’. Przeszukalem google i znalazlem ciekawy artykul ktory pozwole sobie go tutaj zamiescic. Moze komus sie przyda, polecam! Art. pochodzi http://www.poradykomputerowe.pl/…

Czytaj dalej

26/26